<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7069221830082877927\x26blogName\x3d%E2%9D%A4+FYZAH\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://ffyyzzaahh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ffyyzzaahh.blogspot.com/\x26vt\x3d-956167721130476707', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Wednesday, October 20
.......

i'm not updating this blog anymore. i'll make a private one now. and only the ones i want to invite will be invited. okay, take care. byebye :D

:)

takecare!


Sunday, September 12
.......

Helloooooooooooooooooooo :D Raye is (Y) Okay, done. Lazy to update :D Bye :D

:)

takecare!


Tuesday, September 7
.......

i'm cleaning my room now. with msn bunyi from just now. conference with reuben, odel and amir. they have been talking about their papers -.- and i keep quiet, reuben suruh do the same thing. hahaha. okay, i want to finish up cleaning room. bye! :D

:)

takecare!


Sunday, September 5
.......

I don't know should i be happy or sad..
Sad.., cause. Yeah, something happened. But it's okay. My fault too. Okay, put this aside. And oh! *ehem* havent msg :( Last night never reply.
Last night story...
Headache suddenly. Thennn, nak tido. Phone bunyi. Pikir *ehem*'s reply. But then bukan. He said " brb " and i said dont need msg. And he msg. Tak paham bahasa? -.- Then i didnt reply. And he msg again, tanye dah tido eh. Then i replied dah. Haha. Padahal havent sleep. Nevermind. Then yes i didnt reply. Then suddenly got msg. Haha! HH. Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Okay whatever. Then bbl jap. Then he busy, he msged back at 12+. Then i say i want to sleep. Okay dah cukop. Haha.
Today......
Pagi HH msged lagi. Now also msging. Haha! Then, dier lagi -.-" I replied 2 msgs, then i say, bye. Hhaha. Aku babi xD Eh! He just talked to me! He asked, smpi biler nak mcm ni? Haha, Kay! Dah cukop cukop.
I wanna stop blogging. Need go buy foood. Reply msgs. Hiyak! Haha, okay bye!

:)

takecare!


Friday, September 3
.......

I'm boreeeeeeeeeeeeeeeeeeed :(
Today not so good day. I tercry tadi. But its okay. I'm fine now (: Didnt msg him the whole day. He msged just now, i'm not replying (: Annnnnnnnnd. Msged HH, N, R, Zee, L, R. Yeah, that's what i remembered. Asked *ehem* to go jalan2 with his friends first. So now not texting anyone. Good. So school as per normal. Haha, oh yeah. Dnt -.- I saw someone's name. Then cikgu nampak. Kene marah. Okay sorry kay cher :( :P And, mt, went AVA. Watched video. K sumpah merepek! xD But its damn funny. Bawang nye pasal rupanyaa. Haha. After school, drama. *ehem* msged, i giler okay. :P Then after drama, went homeeeee. Then bought makan, then go home balik, mandi. Haha. I giler in the bus ^^ Iloveyou lah boy! :P Chey. xP Then yeaaaaah. Went fb, HH profile. He gossiped about us! :O Kongasam. Haha! Tkpetkpe. And i'm bored now :( Chatting with Mia only.
And Nady actually knows how i feel now. My status at fb. So there's someone who knows how it feels. All i got to do is, do nothing (: Haha. Whatever happens, happens.
Oh, look, someone msged. I'm sorry, i'm not layan-ing. (: I thought you have someone else? Why not bebual jer ngan dier? (: Why must bother to msg me? Patut lah last few days, msg macam malas nak layan.. Ader orang lain kan? Yang sanggup nak layankan. Haha, pergi jer lah. And yes.. I'm going to delete your msgs tonight. All your, "Iloveyou"s. (: Everything.. I'm not going to keep any, even 1. Cause you didnt mean whatever you said. I dont keep those kind of msgs (: Loving you was already a big mistake in the first place. I'm sorry alright.

Who was the one who's always there for me? You.
Who was the one that help me through everything? You.
Who was the one i fell for? You.
Who do i love? You.
But now, when she came.. Everything changed. It's okay. I'm fine... I will be. I hope. Goodbye..

:)

takecare!




profile;

Photobucket


Hello :D
Thanks for visiting, please link me up & tag :)
& you can add me up on msn "click here"
Okay, bye.

talktalktalk ;

tag! :D




Credits

Please do not remove this part.

done by: xX lollipopXx
background image:kamoore64